Algemeen
Als u klachten heeft omdat u overlast ervaart in of buiten de Groene Ster, dan wordt daar alleen wat mee gedaan als u uw klacht kenbaar maakt bij de instanties en mensen die iets kunnen veranderen aan de omstandigheden die aanleiding geven tot de klacht.
U kunt in actie komen als u als omwonende van de Groene Ster overlast (bijvoorbeeld geluidsoverlast) ervaart of voorziet, of wanneer u merkt dat het normale (recreatieve/sportieve) gebruik van de Groene Ster belemmerd wordt.
Afhankelijk van de situatie kunt u dan het beste:
- een klacht (tijdelijk offline)
- een zienswijze
- of bezwaar indienen
De pagina’s waarnaar deze links verwijzen helpen u daarbij. GSD stelt het zeer op prijs indien u een kopie van uw klacht naar ons toestuurt. Deze pagina’s doen dat in de meeste gevallen automatisch voor u. Wanneer wij namelijk op de hoogte zijn van uw klacht / bezwaar, kunnen wij de afhandeling daarvan monitoren en krijgen wij bovendien een beter beeld over de werkelijke verspreiding van het probleem. Dit maakt uw en ons standpunt jegens de gemeente vele malen sterker.
Uiteraard willen we u graag van nadere adviezen voorzien.